miercuri, 9 ianuarie 2008

Pe la 10 seara

Ieri nu am mai avut timp sa intru pe net sa mai scriu ceva asa ca voi scrie acum. Nu s-a mai intamplat nimic deosebit, doar am aflat ca saptamana viitoare voi da 4 teste in 2 zile (2 teste/zi) :( Daca va amintiti am scris intr-un articol mai devreme: "Cum sa nu iti placa scoala?!". Bineinteles, dupa ce te-ai odihnit in vacanta mai sunt 4 sapt de scoala in care zici ca prima sapt e prima sapt si va fii mai usor, ultima e ultima, se incheie mediile, se termina semestrul si avem doar 2 sapt in realitate. Da-da! Am inceput din prima saptamana cu ascultari, teme, invatat, nervi ... realitate pura, scoala romaneasca == materii multe, inutile in ultimul an, toti vor sa inveti la materiile lor, nimeni nu te intelege, desi anul anterior toti profesorii se dadeau mari si tari ca la anul o sa va lasam sa invatati, nu o sa va mai cerem atat, etc. ... vorbe-n vant ... acum daca le adugi aminte de asa ceva mint cu nerusinare zicand ca nu au zis ei asa ceva ... cum e si normal ... doar acesta este exemplul pe care ni-l dau ... sa nu ne respectam cuvantul ... si ne intrebam de ce suntem cum suntem!

Ce pot sa va mai spun ... sper sa reusesc sa ma mai odihnesc acum ca au mai ramas doar 2 zile din sapt si mai am doar 2 + 1 (ultima) sapt, dar ce va fii in urmatoarele 2 sapt nu stiu ... si sper sa nu aflu prea repede ;)

In rest o seara cat mai placuta!

VA URMA...

Niciun comentariu: