miercuri, 16 ianuarie 2008

In sfarsit am mai scris ceva

In sfarsit am gasit 10 minute sa intru pe net sa va mai scriu cate ceva! Dupa cum am zis mai devreme, adica acum cateva zile, luni am avut 2 teste: informatica (baze de date - f usor pt mine) si la geografie (mult de scris); marti alt test: biologie (a fost ok) + studiu de caz la romana (tema: identitate culturala in context european), am scris 6 pagini A4 ... am stat pana la 00:30 sa scriu si m-am trezit la 5:35 marti dimineata ca sa mai scriu ce mai ramasese la romana si pe langa asta am invatat si la bio (beep, beep, beep) ... ce mai viata ... imi pierd tot timpul la scoala, dar cum sa inteleaga profesorii, doar elevul e facut sa invete 19 ore si sa doarma 5 ore din 24 si apoi a doua zi sa o ia de la capat ... ei nu se gandesc ca daca ei sunt obositi intr-o zi vin si doar dau note proaste si gata, dar noi trebuie sa fim atenti la ore, sa luam notite, sa raspundem si sa mai dam si teste daca se poate ... beep, beep, beep. Miercuri, adica astazi cand scriu aceste randuri, trebuia sa dam test la mate, algebra (pana la izomorfisme de inele si corpuri). Bineinteles ca ne-a dat 2 probleme, ea a stat la catedra cu nasul in foi, toata clasa a copiat si apoi zice: "Nu pot sa va pun note pe acest test. Va dau eu alt test adevarat." merci mult ... si eu pentru ce am mai stat pana la 00:00 sa invat. Cam atat deocamdata ... se face tarziu ... o sa mai scriu cand mai pot ... pana atunci tine-ti minte: nu va obositi prea mult cu scoala ca nu merita pentru niste profesori pe care nu ii intereseaza de tine si parca fac dinadins asa ca sa te enerveze! Nu ii inteleg si nici ei pe noi (elevii/studentii).

VA URMA...

Niciun comentariu: