luni, 27 octombrie 2008

Long time no chat

Au trecut aproape 2 luni, daca nu mai mult, de cand nu am mai scris ceva pe blog si nu pentru ca m-as fii plictisit sau nu mai aveam ce scrie, dar am fost ocupat cu BAC-ul, apoi cu admiterea si in sfarsit dupa ce am terminat nu mai aveam chief de nimic decat de stat la Brasov vreo saptamana ... daca ar mai fii fost si zapada ar fii fost perfect.

De ceva timp tot vroiam sa revin, sa modific aspectul blog-ului si sa scriu ceva dar tot nu mi-am gasit timp. In cele din urma m-am gandit ca daca acum nu-mi gasesc timp atunci CAND? ... asa ca iata-ma scriind din nou si nu am de gand sa ma mai las asa de usor ... poate doar in sesiune :D

Acum e cam tarziu, asa ca voi mai intra maine seara sa mai scriu ceva lipsit de importanta pentru altii inafara de mine!

Inchei cu obisnuitul VA URMA ... asa cum faceam la inceput.

Un comentariu:

Anonim spunea...

In sfârșit ai revenit :) Aștept postul următor.