luni, 27 octombrie 2008

The first 2.0 poet tradus in romana



Mi-a placut foarte mult aceasta reclama cand am vazut-o prima data la televizor si m-am gandit sa o traduc pentru cei care nu inteleg pe deplin reclama. Sper sa va placa.

Sunt strainii din cafenea unde am luat parte la primul webcast
Si strainii din forum-uri care mi-au luat apararea.
Sunt scrisori de admiratie de la un lucrator pe o platforma petroliera din nord
Si membru al unei camere de chat din Gibraltar.
Sunt poemele video la miezul noptii trimise prietenei mele
Cand se trezeste la jumatate de glob distanta.
Sunt actualizarile blogului facute cu niste noi prieteni
La lumina soarelui in piata orasului.
Sunt baiatul cu o carte pe malul raului
A cui poza am facut-o si trimis-o mamei mele prin e-mail
Pentru ca arata ca fratele meu.
Sunt download-urile pe care le fac la periferia orasului
Si upload-urile din centrul orasului.
Sunt Rives, primul poet 2.0
Si multumita tuturor sunt inspirat oriunde as fii.

Sper ca v-a placut si astept comentarii, eventual corectari la traducere sau imbunatatiri.

Niciun comentariu: